1. ÜLDSÄTTED
1.1 Matkahobi e-poe müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad internetiaadressil www.matkahobi.ee asuvast ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) kaupade ostmisel.
1.2 Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: Klient) ja e-poe omaniku TareAru OÜ (edaspidi Müüja) vahel kaupade ostmisel.
1.3 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel ostetud kaupade käsitlemisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.4 Müüja andmed:
TareAru OÜ
Kesk 40, Põlva, 63304
Registrikood: 12772185
E-posti aadress: info@matkahobi.ee
Telefon: +372 58379974(10-18)
1.5 Müüjale jääb õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutajatingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada interneti lehel www.matkahobi.ee. Kui Klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, siis rakendatakse ostu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ning hindu.
2. KAUBA HIND JA TOODETE KIRJELDUSED
2.1 Matkahobi e-pood ei ole käibemaksukohustuslane ning hinnad ei sisalda käibemaksu.
2.2 Kliendile kehtivad hinnad, mis on e-poes avaldatud tellimuse tegemise hetkel, v.s. juhtudel, kui toote vale hind avaldati tehnilise vea ehk rikke tõttu või kui Klient pidi aru saama, et tegemist on veaga.
2.3 E-poe tooted on reeglina olemas Müüja laos. Toodete saadavust ei saa tagada, kuna laoseis võib tehniliste tõrgete tõttu olla ekslik.
2.4 Toote hinnale võib lisanduda vastavalt Kliendi poolt valitud tarneteenusele ja ostu summale ka transpordi tasu.
2.5 Toote müügilehel on toodet kirjeldav üldinfo. Samuti võib toote lehel olla toote spetsifikatsioon, teiste kasutajate arvamused ning niisamuti kasulikud nõuanded toote või teenuse kasutamiseks.
3. TELLIMUSE ESITAMINE
3.1 Tellimusi saab esitada e-poes registreeritud kasutajana sisse logides või anonüümse Kliendina.
3.2 Klient valib e-poes toote või tooted ja lisab need ostukorvi.
3.3 Klient sisestab küsitud andmed ja valib kättesaamise viisi.
3.4 Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi.
3.5 Kui Klient vajutab meelepärasele makseviisile(pangaülekanne), siis nõustub Klient Müüja ostutingimustega ning Kliendile saadetakse e-mailile juhised makse teostamiseks.
3.6 Klient tasub tellimuse eest pangaülekandega.
3.7 Pärast makse sooritamist saadab Müüja Kliendile tellimuse kinnituse e-kirjaga.
4. MAKSEVIISID
4.1 E-poes sooritatud ostude eest tasub Klient kauba eest 100% ettemaksuna.
4.2 Maksmine toimub eurodes.
4.3 Tellimuse eest saab tasuda ainult pangaülekandega.
4.4 Müüjal puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
5. TOODETE KOHALETOOMINE
5.1 Eesti Vabariigi piires:
5.1.1 Matkahobi toimetab e-poest ostetud kaubad (laoseisu olemasolul) Eesti siseselt kohale reeglina 3-4 tööpäeva jooksul, pakkudes tarneks järgmiseid võimalikke teenuseid:
Omniva pakiautomaat;
Itella Smartpost pakiautomaat;
DPD pakiautomaat;
Kullerteenus;
Kullerteenus mahukale kaubale (>20kg;>120cm);
Väljastus Matkahobi laost “tulen ise järgi”- kokkuleppel müüjaga.
5.1.2. Pakiautomaati tellitud ostudele, mille summa ületab 89€, on tarne tasuta. Kui Klient soovib tellimust kätte saada pakiautomaadist ning tellitud on rohkem, kui 1 kaup, võib tellimus Kliendini jõuda mitme saadetisena.Saadetised võivad pakiautomaati jõuda erinevatel päevadel.
5.1.3 Pakiautomaati mitte sobiva kaalu ja mõõduga tooted toimetatakse Kliendile kullerteenusega. Mahukate ja erimõõduliste (>20kg; >120cm) kaupade puhul rakendub tavalisest kullerteenusest erinev hind.
5.2 Eesti Vabariigist väljaspool:
5.2.1 Matkahobi ei tarni kaupu välisriikidesse.
6. TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
6.1 Kliendil on õigus tellimusest 14. kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode/tooted ümber vahetada või need hoopis täielikult tagastada.
6.2 Toodete tagastamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14. kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatava kaubaga Müüjale.
6.3 Juhul, kui puudub võimalus 14. päeva jooksul kaup tagastada, siis tuleb loobumissoovist Müüjat teavitada e-maili teel, saates täpse info aadressile info@matkahobi.ee.
6.4 Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täielikult kasutamata ning komplektne toode, millel on alles kõik originaaletiketid, originaalpakend ja muud saadetisega kaasas olnud dokumendid. Samuti peab kaup olema samaväärselt pakendatud, kui see oli saabudes – eemaldamata peavad olema kõik kauba kaitseks paigaldatud lisad (nt. kaitsekile ekraanil). Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, siis ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav.
6.5 Kliendil on õigus tootega tutvuda viisil nagu see on lubatud tavapärases kaupluses ning Klient vastutab tootega tutvumisel tekkinud kahju eest juhul, kui tootega tutvumise tagajärjel on sellele tekkinud väärtust vähendav kahju.
6.6 Juhul, kui prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab tutvumiseks mõistliku aja ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogses seisukorras, siis on Müüjal õigus arvestada Kliendile tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis, mille ulatus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud toote väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest. Hüvitise suurusest teavitatakse Klienti esimesel võimalusel pärast selle määramise kinnitamist.
6.7 Tagastamisõigus ei kehti kaupadele, mis riknevad või vananevad kiiresti (nt. perioodiliselt ilmuvad ajakirja trükised). Suletud pakendiga tooted, mis ei ole kõlblikud tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt. kosmeetika, keemiakaubad, toiduained jm.).
6.8 Tooteid saab vahetada ja tagastada:
6.8.1 Kui kohaletoimetamise meetodiks oli valitud pakiautomaadi teenus, siis tellimuse tagastamisel tasub klient tagastamisega seotud kulud.
6.9 Kauba tagastamine kinnitatakse kreeditarvega, mis saadetakse e-kirjaga Kliendile.
6.10 E-poest tellitud toodet saab vahetada vaid sama mudeli muus suuruses toote vastu. Kauba vahetusõigus kehtib ühel korral tehingu kohta. Uus toode väljastatakse vahetult pärast vahetamiseks tagastatud toote kätte saamist.
6.11 Kui Klient on tehingust taganenud, tagastab Müüja Kliendile ostusumma koos tarneteenuse tasuga ning seda esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 14. kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Müüjani. Tagasimakse tehakse samale kontole, millelt algselt ostu eest tasuti.
6.12 Kui tellimus tagastatakse osaliselt ja ostusummale on lisandunud tarneteenuse tasu, on Müüjal õigus tagastada tarnetasu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE
7.1 Kliendil on õigus pretensioon esitada tasutud toote või teenuse eest, kui selle kvaliteet ei vasta lubatule ning seda 2. aasta jooksul kauba kättesaamise kuupäevast. Klient on kohustatud Müüjat teavitama kaubaga tekkinud probleemist esimesel võimalusel ning mitte hiljem, kui 2. kuu möödudes.
7.2 Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
7.3 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkinud kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sh. kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei ole võimalik mõjutada.
7.4 Pretensiooni esitamiseks tuleb kirjutada aadressile info@matkahobi.ee. Pretensiooni on vajalik märkida Kliendi kontaktandmed, probleemi täpne kirjeldus, dokumendi esitamise kuupäev ning lisada ostu tõendav dokument.
7.5 Kirjalikule kaebusele vastab Müüja hiljemalt 15. päeva jooksul. Kui selle aja piires ei ole Müüjal võimalik esitatud kaebust lahendada, siis teavitatakse Klienti sellest kirjalikult ning määratakse uus mõistlik ajapiir.
7.6 Kliendi ja Müüja vahel tekkinud lahkarvamused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil õigus esitada avaldus Tarbijakaitsesse vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Tartu Maakohtusse. Lisaks on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil: http://ec.europa.eu/odr.
8. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1 Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega Müüjale õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (sh: ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress).
8.2 Müüja kasutab Kliendi poolt esitatud isikuandmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega selles ulatuses, mis on vajalik Kliendi poolt esitatud tellimuse täitmiseks.
8.3 Müüja ei edasta Kliendi andmeid kolmandatele isikutele v.a. tarneteenust pakkuvale ettevõtjale selles ulatuses, mis on vajalik kauba Kliendini toimetamiseks.
8.4 Müüja töötleb Kliendi isikuandmeid kooskõlas Müüja privaatsuspoliitikaga, mis on täies mahus kättesaadav SIIT.
Tingimused on värskendatud 02.02.2024